גירושין זוהי סיטואציה לא פשוטה בין בני זוג. התהליך כולל בתוכו מורכבויות, וכל זה במטרה שלבני הזוג תהיה את היכולת לפתוח דף חדש, כל אחד בעצמו, בתום התהליך ועל הצד הטוב ביותר. אך ברוב המקרים, בכדי לייצג את הזכויות ואת העמדות של כל אחד מהצדדים העומדים בפני תהליך הגירושין, יש צורך מהותי להיעזר בשירותיו של עורך דין לענייני גירושין.

עורך דין לענייני גירושין

תהליך הגירושין עצמו מכיל פרטים חשובים בהם יש לדון. כמובן שכשלבני הזוג ישנם ילדים משותפים, יש לדון בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני באופן שבו יחלקו את המשמורת בניהם על הילדים. לשם כך יש צורך בייצוג של עוד גירושין לכל צד, וזה כדי שיביע את עמדת כל צד, ינמק ויוכיח מדוע על בית המשפט הדן בעניינם לענות לבקשת הצד אותו הוא מייצג. כמו כן, עורך הדין העוסק בתחום הגירושין עוסק בייצוג הבעל והאישה בעניין סכום תשלום המזונות, חלוקת הרכוש ועוד. ניתן לומר כי חשיבותו של עורך דין בתהליך גירושין היא מהותית ואף הכרחית, במיוחד במקרים בהם בני הזוג חלוקים בעניינים שונים הכרוכים בפירוק קשר הנישואים שבניהם.

מדוע כדאי להיעזר בעורך דין בתהליך גירושין?

תהליך הגירושין זהו לא דבר קל, ולרוב התהליך אורך זמן רב. משמעות הגירושין היא שקשר הנישואין מתפרק מסיבות שונות, ולכן פעמים רבות שני הצדדים מתחילים את תהליך הגירושין עם מחלוקות מהותיות בניהם. כדי לוודא שתהליך הגירושין יתנהל במקצועיות הרבה ביותר ויימשך כמה שפחות זמן, הבחירה בעורך דין לענייני גירושין שייצג באופן משפטי כל צד מול מערכת המשפט ויעניק ייעוץ מקצועי לצד אותו הוא מייצג היא חשובה ביותר. עוד גירושין רלוונטי כמעט בכל תהליך גירושין. תהליך של גירושין יכול להיגמר בצורה קשה, מסורבלת, פוגעת ועצובה או שהוא יכול להיגמר באופן טוב יותר לכל אחד מהצדדים. הבחירה בעורך דין מומחה לתחום הגירושין תסייע לצדדים לעבור את תהליך הגירושין בקלות ולהשיג את התוצאות שיטיבו עימם ויחסכו את הקושי הרב שטמון בתהליך ובסיטואציה אותה הם חווים.