כמעט לכל פעולה שאדם מבצע יש את הסיכונים והסכנות שלה, בין אם מדובר על חיתוך ירקות לסלט בארוחת הבוקר ובין אם המדובר על נהיגה במשאית הנושאת איתה מכולה של חמישה עשר טון חומר דליק.

למרות זאת, כאשר אנו פונים למומחים, בכל מיני תחומים, אנו מצפים לעבודה יסודית, מקצועית ובעיקר זהירה ואחראית בדיוק כפי שהיינו מצפים מעצמנו לו הוטלה עלינו האחריות לגורלו של אדם אחר. כאשר מתכוונים למושג רשלנות רפואית, אנו מתייחסים לכל אותן פעולות שננקטו בידי איש המקצוע הרפואי והסבו לנו נזק משמעותי, לעיתים אף קריטי, וזאת משום חוסר תשומת לב לפרטים או זלזול מופגן שגורם מקצועי סביר לא היה נוקט בו.

מדוע לקחת עורך דין רשלנות רפואית?

כמו בכל מקרה של עוול או עוון הנגרם למישהו פרטי על ידי מישהו מוסמך, במקרה זה רופא או מישהו מתחום הרפואה, חשוב לגשת לתביעה או לבקשת פיצויים ביחד עם עורך דין המתמחה בתחום הגשת התביעה, במקרה דנן, מדובר על עורך דין רשלנות רפואית. עורך דין שכזה, המתמחה בנושאי נזיקין ונזקי גוף הנגרמים כתוצאה מרשלנות רפואית, וישנם רבים בחיפה, בת"א, בירושלים ובערים המרכזיות בהן נגרמים מרבית המקרים של רשלנות רפואית, יוכל להביא לידי מיצוי דין באורח מלא יותר וגם להביא לתוצאות טובות יותר למטופל הנפגע.

עורך דין נזקי גוף, למשל, יתמחה בעיקר בתחומי נזיקין הקשורים למחלקות הקיימות בבית החולים רמב"ם ובתחלואי גוף הנגרמים כתוצאה מנזקי עשן ופליטת גזים מאזור התעשייה הפעיל והמזהם של העיר, וזאת בנוסף להיותו ממוקם בחזית המנגנון המשפטי של אזור הצפון כולו, וכך גם המקבילים לו בת"א ובירושלים, כל אחד מהם יתמחה בסוגים ספציפיים של מקרי רשלנות רפואית, כמו גם באספקטים הרחבים יותר שלהם, ולכן הפנייה אליהם תהיה המושכלת ביותר.